FAQ   Szukaj   Uytkownicy   Grupy   Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   Zaloguj     
Myślicie, że gdyby to działało to tak spadłaby cena?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Sojusz Legionu Rzymskiego Strona Gwna :: Newsy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla



Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 687
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/10
Skd: Finland

PostWysany: Czw 13:29, 10 Kwi 2014    Temat postu: Myślicie, że gdyby to działało to tak spadłaby cena?

zapraszam serdecznie
[link widoczny dla zalogowanych]
Może ktoś mi coś doradzić? Na szczęście wszystkie moje znajome dobrze znosiły porody w białostockich szpitalach, bardziej są zadowolone z warszawskiej (jeśli mają porównanie)ale na szczęście żadna mnie nie straszy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
hagnee !
[link widoczny dla zalogowanych]

Hhehe fajnie. [link widoczny dla zalogowanych] na razie nie mam żadnych pytań, nie chcę myśleć przez jakiś czas o tym co mnie czeka.operację będę miała w listopadzie.ty mnie trochę uspokoiłaś.pewnie za jakiś czas się odezwę jak mnie znowu strach obleci.czasami nie myślę o operacji w ogóle a niekiedy wpadam w panikę.
220-18= 202 Że chorujesz? inninis - witaj w krainie ufoludków... Moja mama powiedziała, że nie na szczęscie xd ale i tak nie było zle. niedawno przezyliśmy swój pierwszy raz. [link widoczny dla zalogowanych]
hej. Piję ziółka na prostatę i jestem zadowolony.Oczywiście stany zaawansowane chirurg ma najwięcej do powiedzenia . mi sie zdaje ze ma naturalne, taki wlasnie sukienki z dekoltem powikekszaja optycznie piersi Ale wystarczy że kilka porodów skumuluje się w jednym terminie. Dziewczyny co powiecie na tabelkę -wzrost,waga itd?? Haos, ja też szukam tej piosenki co Ty....i własnie nie wiem kto ją śpiewa i tytułu też nie znam, więc jak ją znajdziesz to daj znać dzieki...pozdrowionka 3 lata robułam szamponem koloryzującym palette jasny brąz, tylko on mi niszczył włosy i szybko się wymywał co nie wygladało zbyt ładnie.
[link widoczny dla zalogowanych]
A składania co nie miara.
Jogurcik owszem ale z jakąś deską a nie pieczywem.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Poza tym chodziłam do niego jak starałam się o dziecko, potem w ciąży i w połogu i byłam zadowolana.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja sobie sam poradziłem z wrastającym paznkciem. Doradźcie proszę!
U nas co chwile prywaciarze zmieniali stażystów.
I wg mnie grzebanie samemu przy paznokciu nie ma sensu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie jest to reklama, ja po prostu zawsze chciałam wyglądać tak jak te kobietki na okładkach magazynów i zawsze te włosy od fryzjera były ok, nic specjalnego, ładne były i tyle.

Dodam jeszcze, że kiedy wyprostuję moje pożal się Boże fale, po godzinie mam fale od spodu i straszną szopę na głowie Już nie wspomnę jak jest podczas deszczu Jak je utrwalić? [link widoczny dla zalogowanych] W pazdzieniku mam badanie w poradni metabolicznej a w listopadzie w poradzni genetycznej wiec wtedy bedziemy wiedziec cos wiecej.Zastanawia mnie tylko to ze lekarz do tej pory nie zlecił tomografi komputerowej bo stwierdził ze jak mała nie miała nigdzy drgawek ani zaburzen to badanie mozna przełozyc na pozniejszy czas.
3, s. Mam propozycję... Ledwie póścili taki program a jóż tyle negacji a najgorzej o te biusty . jak można oceniać człowieka po kolorze ubrania które nosi?! A tak przepraszam?Piszesz na forum dotyczacym schorzeń tarczycy...Czysbys miała guza???? [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] Najlepszy Polskie Katalog Torrentów Mialam wstrzykniety restylan nie w kontury, ale w srodek ust, w gorna warge wiecej niz w dolna. bedzie okazja do poznania sie - heheheh no z tego co wiem to jest \wielka\ kasa dla przedstawicieli.OK.1500 jak rypiesz na okrągło ale i tak jest zawsze za mało zamówień a dlaczego pytasz o siostry? Był dla niej bardzo czuły, troskliwy, pytał się czy jak się czuje, czy jest zmęczona, czy chce iśc do domu, przytulał ją itp. 16 kg mniej wrocila do wymarzonej wagi 64kg z 80 kg!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak ci sie cos stanie to koszty medyczne sa tu straszne!
[link widoczny dla zalogowanych]
Pewnie, ze z wagą 100 kg zycie skraca sie bardzo znacznie, ale to nie powod by wystawiac je na niebezpieczenstwo biorąc M.
[link widoczny dla zalogowanych]
Wkladam szare mydlo w kostce do wody i tak jakbym myla mydlem rece.

Przy urodzeniu mierzyła 60cm.
[link widoczny dla zalogowanych]
pisze ze ma takie same tabletki tzn ten sam numer i znaki ale pisze też ze maja 400mg moja ma 350 mg i ze kupiła od chińczyka pod nazwa meizitang gdzie wszedzie sie mowi ze meizitang jest mocniejszy i ma inny skład
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
cwiczenie na orbitreku traktuje jako rozgrzewke do A6W i potem po szostce znowu orbitrek...
ale na pewno nie do takich rozmiarów.
co by tu wymyslić????
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

zaczynaja draznic mnie zapachy... [link widoczny dla zalogowanych] Mieszkam za granica i chcialabym czasem pogadac sobie po polsku na czacie.
Pozdrawiam miło. Przychodza momenty głodu ,ale daje rade troche bolimnie głowa. Jestem ciekawa jaki rozmiar ja będę miała w tym wieku. darunia198953 waze 58kg z tym ze wazylam 62kg i mam 162cm wiec praktycznie tyle co Ty. zł) bo efekt jest super. [link widoczny dla zalogowanych]
W liniach Centralwings laptop w ogole sie nie liczy jako bagaz podreczny... Niby tłusty, ale jakoś ładnie się wchłania i nie obciąża włosa. Dziwne że nawet Kate nie awansowała Nie boli, zle sie nie czujesz, jest tylko delikatnie nieprzyjemne, tzn takie dziwne uczucie, na pewno nie jest okropne, na pewno nie boli. wiadomoze to nie eliksir ale jak ktora pobudliwa seksualnie to chyba musi i je łykac jak dropsy i mowi ze to dobre bo skuteczne Od poniedziałku (a może już od piątku?) zaczynam pracę w Żywiec Trade. Było tak aż do wrzesnia tego roku jak zmieniłam miejsce zamieszkania.
Hej, dziewczyny!
Ja właśnie zastanawiam się, co jest?
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie macie poczucia, że wypychacie jedno ramię odrobinę do góry?
A prawda jest wg mnie taka...
Zaczyna sie od When I see my baby what do I realy see... chyba tak to idzie potem jest cos....There's nothing would I change....i jeszcze...I see her jealous way...bardzo zywa piosenka cos z czasow lat 60 tych z tego co mniemam w stylu Richiego Valensa...PROSZE POMOZCIE buzka z gory
[link widoczny dla zalogowanych]

Mieszkam w centrum Wloch, konkretnie w Umbrii ale prace dostalam w regionie Toskania.
[link widoczny dla zalogowanych]
Byłam zadowolona a jednocześnie jeszcze trochę śpiąca, było mi fajnie, ciepło bo nawet kocyk mi pościelili I powoli, wierzę, że tak będzie.
Chciałbym pracować w wśród przyjaciół.
http://terrarystyka.pl/index.php?option=com_c ontent&task=view&id=127&Itemid=85
[link widoczny dla zalogowanych]
na początku myślałam, że to cień kwiatka.
fryzjer chodzacy po domach?upokorzenie i całkowity brak profesionalizmu po to kobieta idzie do fryzjera żeby wyjść z domu i oderwać się od codziennych obowiązków co to za frajda jak ci ktoś do domu przychodzi i robi syf w łazience i czerpie twój prąd,leje twoją wode i zostawia cały majdan do sprzątania?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Najzdrowiej jest chudnać naturalnie. [link widoczny dla zalogowanych] Dostałam kuracje na 20 dni ale po 11 musialam przerwac ze wzgledu na działania niepozadane i przeszłam na Clotrimazol, który mnie nie uczula.
a co tam jest na tym kudamie? Jak cie beda traktowac zalezy bardzo od tego jak ty sama sie traktujesz, jesli sie szanujesz, jestes odwazna, zdecydowana i zdolna kobieta wierz mi, poradzisz sobie i bedzie ci tu dobrze. Pisałaś, że patrzysz na Niego ostatnio jak na mężczyznę, a nie na Księdza, czy też przyjaciela!!!!!! Niektórych z nich trzeba odciąć, a niektórych podciągnąć do góry żeby dokładniej im się przyjrzeć..... 5) zęby - przeczytalam tu, ze bolą - no i potwierdzam - mialam dolegliwosci dolnej prawej 5 i 6 :[ - ale i wyjaśniam, zeby nie wystraszyc niepotrzebnie - uwazam, ze kto ma zdrowe zeby nie musi sie niczego obawiac. [link widoczny dla zalogowanych]
nie jestes przewrazliwiona bo chyba tylko jakas lalka której nie zalezy nie zwróciłaby na to uwagi. ja waze w wahaniach 58-64 i nigdy nie mialam wiecej niz 64 w pasie teraz waze 59 i mam 61 amberr czyzby pielegniarka?? A tak wogóle Ca 125 to zrobili mi to badanie i okazało się że mam podwyższone-wpadłam w histerię że mam raka i umieram. Trzymajcie sie cieplutko Marcin Bosak to calkiem dobry aktor Cześć 'myla11'
dziewczyny zglosilam sie do was na babyboom moj nick to miciur-ka , wiec prosze o zatwierdzenie bo widze ze tutaj juz nikogo nie ma .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Tu jest link.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Niby nic, a borykam sie już z tym problemem bardzo długo i byłam już u różnych ginekologów i żaden mi niestety nie pomógł.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Sojusz Legionu Rzymskiego Strona Gwna :: Newsy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie moesz pisa nowych tematw
Nie moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
     Sojusz Legionu Rzymskiego: Travian serwer speedx3     
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group   c3s Theme © Zarron Media
Regulamin